2016. november 19., szombat

31 napos kihívás #20 #21 #22 #23 #24 #25

#20 Mit gyűjtesz?

~ Régebben gyűjtöttem a csokispapírokat valamiért, de az már jó régen volt. Gyermeki fellángolás. :D
~ Igazából jelenleg nem gyűjtök semmi, azonban ha nagyon kellene választani valamit, akkor azt mondanám, hogy a KÖNYVEKET gyűjtöm. :3 Sajnos nem adódott még alkalmam mindet kiolvasni, viszont a polcról nem szaladnak el. Többségében fantasy témában szeretek olvasni, az egyik kedvenc könyvsorozatom eddig magyarul megjelent részei:


#21 Mi a legnagyobb félelmed?

~ nem tudok megfelelni a saját elvárásaimnak
~ egyedül maradok
~ elbukom


#22 Mit csinálsz, mikor egyedül vagy otthon?

~ sorozatokat/filmeket nézek - jelenleg a Grimm című sorozatot nézem
~ írok
~ játszok
~ olvasok


#23 Van hobbid?

Igen, kettő is van. A tánc és az írás. Igyekszem, hogy mindkettőben a legjobb formámat nyúljtsam.


#24 Írd le a legzavarbaejtőbb pillanatod!

Mint minden ember, én is fel tudnék sorolni legalább százat. Most inkább a felvállalhatók közül mesélnék el egyet. Valamiért többször is előfordult már velem, hogy az osztályban felhoztam a többieknek egy ötletet, amit nagyjából két perccel előttem sütött el valaki valahol az első sorokban (én leghátul ülök). Teljesen úgy jött le, mintha mások gondolataival próbálnék élni, mikor egyszerűen csak nem hallottam a megjegyzést, amit "elismételtem". Hihetetlenül kellemetlenül érzem magam ilyenkor, mert ráadásul egy-két kedves osztálytársam már megszólta, hogy nagyon jó ötleteim vannak - persze cinikus hangnemben -, mikor valaki már elmondta egyszer előttem őket. Bár, lehet, hogy csak én kerülök ilyen szerencsétlen helyzetekbe. :D


#25 Írd le az elhelyezkedésed!

Magyarország Alföldjének déli részén élek egy viszonylag csendes városban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése